marți, 31 mai 2011

Freestyle. Nu fura ca dureaza ore sa scriu cacaturile astea

Ce sunt cuvintele? Zi, ce sunt cuvintele daca toti le tragem si le lasam sa dispara? Si daca le facem loc in lumea asta mare nu inseamna nimic. Ce sunt cuvintele despre tot felul de chestii daca nu atinge nici o inima vie, cuvinte pe care nici un creier slab nu tine noaptea treaz. Ce sunt cuvintele daca zboara asa ca si cum nu le-am fi zis niciodata si ce rost au cuvintele daca nu au nici o valoare? Fiecare dintre noi are cuvinte de zis, cuvinte care ne cuprind, cuvinte de care ne amintim tot mereu, cuvinte care ne leaga inima si care ne tine treji nopti intregi. Dar nimeni nu stie sa aleaga cuvintele cum trebuie, fiecare scrie fortat. Doar ca sa isi faca nume. Dar defapt avem toti atatea de zis. As putea sa iti povestesc ce face ca inima mea sa bata, sa planga sau sa zboare. as putea sa iti spun ce ma face sa rad, ce ma face sa visez si ce ma face sa urc pana la cer. As putea sa iti spun ce imi fura pamantul de sub picioare, ce imi lasa piele de gaina pe tot corpul, in ce ma pierd, ce imi lasa ganunchii moi. As putea sa iti spun ce visez, ce imi doresc si de ce mereu astept cu nerabdare sa pice cate o stea din cer. Imi doresc tot cerul. Imi doresc toate stele sa le prind si sa le arunc in mijlocul aglomeratiei. Dar ce sunt cuvintele? Daca tu ma intrebi ceva si pe mine nu ma intereseaza raspunsul. Ce sunt cuvintele daca tu imi povestesti ceva ce eu nici macar nu am chef sa ascult. Ce sunt cuvintele? Daca pierzi totul chiar daca acum o secunda ai primit totul. Ce inseamna toate astea daca tu stai in fata mea si cuvintele tale sunt tot ce am. Si ce folos au toate astea daca tut ce imi spui nu vad in ochii tai si fiecare silaba este o minciuna care intra incet litera cu litera in inima mea care deja sangereaza. Si chiar daca ar fi adevarul tot ar fi o minciuna cumva. Pentru ca tu ai mult mult de zis, tu ai mult mai mult de daruit, ai putea sa imparti mult mai multe lucruri cu mine dar tu povesteti ceva ce nu ma ajuta nici pe mine nici pe tine mai departe. Si de ce te ascut? De ce imi spui mie aceste chestii? De ce? Cand iti stau atatea cuvinte frumoase pe limba care cer libertate. Si ti totul in tine si candva vei arde si nu vei gasii apa si paturi ca sa stinga focul pentru ca eu nu voi mai fi langa tine. Pentru ca eu nici nu am de unde sa stiu de ce arzi. Si nu te voi baga in seama. Si atunci vei sta in flacari in fata mea si eu voi incepe sa merg in loc pentru ca nu stiu unde vreau sa ajung. Pentru ca ce stiu de la tine sunt doar cuvinte goale care nu pot sa stinga focul. Este asa de grav, ca daca eu ti-as povestii acuma ce mi-ai zis tu mie nu ti-ai aduce aminte de nimic. Deci, ce sunt cuvintele? La ce folosesc cuvintele daca nici un cuvant de la tine nu inseamna nimic si nu raman in mintea noastra? Nici un cuvant nu ramane in amintire ca sa dea valoare clipelor petrecute impreuna, sau sa schimbe lumea sau sa stinga un foc!!! Cuvinte sunt doar cuvinte. Dar daca cvintele spuse de tine sunt goale si nu au valoare, nu au culoare, nu au adevar, ce sunt atunci? Mai bine tac. Mai bine nu zic nimic decat sa iti dau ceva de la mine de ce si asa nu ai nevoie. De ce sa iti dau cuvintele mele daca tie iti este indiferent daca le ai sau nu. si atunci cand amandoi vom sta in flacari si poate, da poate, trebuie sa zicem doar un cuvant si suntem salvati. Atunci mai bine mor decat sa spun acel cuvant. Doar un cuvant intre tine si mine, un cuvant real si plin de adevar, pur. Un cuvant care nici macar o cicatricie nu lasa in urma focului. Dar din pacate tu stai acuma in fata mea si vad cum arzi si tu vezi cum eu ard si intre noi sunt doar milioane de cuvinte care sunt goale. Si ma gandesc"hey, ce sunt cuvintele daca si asa nu pot sa schimb nimic? Daca noi suntem cenusa in cateva clipe." Parca nici nu te cunosc desi te stiu de mult timp. Deci ce sunt cuvintele daca noi nu mai putem sa vorbim?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu