duminică, 22 mai 2011

Stiu un loc unde vezi mai multe stele. Cateodata.

Este un sentiment in mine care ma omoara, goleste tot din mine si eu nici macar nu simt. Nu mi-am dat seama de nimic pana cand am stat in fata oglinzii si acolo unde trebuia sa fiu eu era doar un loc negru. Acel sentiment se strecoare in mine si nu am simtit nimic pana nu am disparut de tot. Cred ca asta sunt eu acuma. O pata neagra care inghite lumina. 


As vrea acuma sa ma urc in masina. Descult, un rucsac si cateva carti goale. Putina cerneala si un aparat de fotografiat. Poate inca cateva CD'uri bune si dupaia as pleca.  Cu o harta veche si toata rupta in dreapta si o poza mica cu tine atarnata de oglindaAs merge pe cele mai rele drumuri, de la o cofetarie mi-as cumpara prajitura ta preferata si intr-un parc m-as uita la batrani cum joaca sah. Dupaia as merge mai departe, mereu dupa soare, spre vest. As traversa toata tara, as dormii pe varful muntelui, as alerga pe toate dealurile, as bea apa din toate raurile,  poate din greseala ajung la tine. As manca in fiecare zi mancarea ta preferata la pranz, as dormii in fiecare zi pe leaganul pe care l-am pus in mijlocul satului la umbra. Si cand seara face ca soarele sa se scufunde m-as pune in masina pe scuanele din piele, as scoate picioarele pe geam si as asculta greierii, sau linistea. Si la mare as alerga sute de kilometrii pana cand picioarele mele nu ma mai purta si m-as arunca la malul marii fara putere unde nisipul se strecoara printre degetele mele ca si cum timpul zboara. Si cand noaptea ascunde valurile care se sparg de mal as urla pana cand marea mi-ar inghitii vocea si mi-ar fura respiratia. Doar ca sa ma eliberez putin. Dimineata m-as strecura pe o barca si as merge in largul marii ca sa simt parfumul tau. Seara m-as ascunde dupa stanci cu cateva foi goale si as asculta vantul si povestile lui sau as asculta valurile ca sa gasesc cuvinte potrivite pentru tot ceea ce vreau sa iti spun. As merge din oras in oras cu o cutie mare in brate si as pune in fiecare zi cate ceva in ea ce imi aduce aminte de ziua respectiva. As merge in piata si as vorbii cu batranul ala care in fiecare zi sta acolo si as privii oamenii sa vad ce fac, cum fac si de ce fac asta. Noapte m-as uita la stele ca sa colectionez dorinte pentru fiecare stea ce cade. Fiecare. Si fiecare dorinta as scrio pe foi mici si m-as pune in fata unui spital sau pur si simplu in mijlocul aglomeratiei si as impartii toate foile cu dorinte pana nu mi-ar mai ramane nici o dorinta pentru mine. Dar asta e okay. Poate m-as pune sa cand la chitara pe strada si cu banii pecare ii primesc mi-as cumpara foarte multa inghetata. Poate as impartii la toti copii de acolo sau poate as manca eu toata inghetata ca sa inceteze sa mai arde in mine. Poate mi-as cauta pe cineva care sa ma asculta fara sa spuna un cuvant, fara sa ma priveasca. Doar sa ma imbratiseze foarte foarte foarte tare. Ar fi okay. As sta noaptea langa foc, undeva unde stelele se vad mai clare decat altundeva, undeva unde fumul impreuna cu un zambet are gustul meu bun. Te-as lasa pe tine sa bati in geam la mine in ploua si in cortul meu as aprinde lumanari doar ca sa se vada de afara ca si cum ar fi licurici. As traii, cred. Da, exact asta as face. Si exact asta fac acum. Ma urc in masina fara sa ma uit in oglinda unde este atarna poza ta. Fara sa ma uit sa vad daca cineva vrea sa ma opreasca, fara sa ma uit sa vad daca o sa ii lipsesc cuiva.

Exact asta as vrea sa fac acum. Si te-as lua cu mine. In gand! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu