vineri, 27 mai 2011

Daca ti-as povestii noaptea in timp ce conduc, ai fi stat azinopate in masina mea!!

La jumatea drumului opresc masina. Acolo unde tot timpul opresc inainte sa ajung la tine. Dau muzica si mai tare, pana simt ca ma deranjeaza la timpan dar nu imi pasa. Nu imi pasa, eu vreau doar ca muzica sa fie peste tot, in fiecare colt mic sau mare. Si mai tare dau muzica. Si mai adanc respir. Si imediat cum am gasit melodia perfecta dau gaz. Fara sa semnalizez, fara sa ma uit in spate sau in oglinzi, fara sa astept. Tot mai repede, si mai repede. Daca ma prinde politia si imi i-a carnetu nu imi pasa. Devin tot mai nelinistit si tin volanu tot mai strans pana imi pierd simtu in maini. Imi aprind o tigara si parca piciorul nu mai vrea sa se ridice de pe pedala de la gaz. Cateodata ies noaptea afara si ma duc pana acolo unde nu mai lumineaza lanternele si ma omor putin cate putin. Ma urasc ca m-am dat de gol. A inceput sa ploua si am deschis acoperisul de la masina. Cand am ajuns in fata casei tale eram ud si imi era frig. (de aia racesc acuma, si raceala asta stiu ca o sa ma coaste un milion de nervi). Dar asta sunt eu. Un baiat care face lucruri pe care nici el nu le intelege.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu