miercuri, 25 mai 2011

- Un polovar de la Nike, adidasi si nu erai aranjata deloc. Doamne ce naspa aratai

- Ea statea acolo in fata la pult, transpira si ma gandeam "iasa in evidenta". Era impreuna cu tipul ala si trebuie sa recunosti ca era un idiot si ea nu ma baga deloc in seama. Nopti intregi m-am gandit cum sa fac sa ma apropii de ea. Ma gandeam ca nu pot sa scot o bomba gen "hai sa bem o cafea impreuna." Ma gandeam ca o sa fuga de mine!!! Am intrebat toti prietenii mei ce sa fac si am ajuns la concluzia mea super romantica sa merg la cinema cu ea.
- Robi, trebuie sa spui si ce film am vazut!
- Hmm.. pai altu mai bun decat Hannibal nu era.
- Ba da!!!
- In fine. I-am spus daca vrea sa ne uitam la Hannibal si dupa ce m-am strofocat sa ma gandesc cum sa fac sa vorbesc cu ea, femeia asta spune "Hai mai bine sa bem o cafea impreuna!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu