marți, 7 iunie 2011

kfjsdklfhsklfh Update :-l

Un simplu Update la telefon si 3560 de mesaje s-au sters. Erau mesajele noastre... mesajele de noapte buna, mesajele care le scriam toata noaptea pana cand primeam un mesaj de buna dimineata desi nu am dormit deloc. Si acum... s-au sters toate pentru ca eu trebuia sa dau Update! Stii defapt mesajele erau tot ce mi-a mai ramas de la tine. Ma rog, si cateva poze dar le-am ascuns bine intr-un Folder pe undeva ascuns. Mesajele le citeam aproape zilnic si zambeam. Mesajele alea era singura mea sursa de zambet. Si acuma s-au sters! Dar poate inseamna ceva toate astea. Inseamna gen: Adio trecut! A fost frumos dar acuma a disparut... de tot! Defapt nu suport gandul asta. VREAU MESAJELE INAPOI!! 

P.S.: imi ajunge daca tu vi inapoi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu