marți, 28 iunie 2011

Doar daca sunt cateva sute de km mai stre Est nu inseamna ca m-am uitat.

Am o carte mica la mine cu peste 160 de pagini goale. O iau cu mine oriunde ma duc, am stat langa raul Neckar si am ascultat vantul cum bate. Au fost si stropi de ploaie in cateva randuri, putin praf si multe cuvinte sterse. Pe unele randuri a batut chiar si soarele si unele pagini miros a Burger King sau Pizza. Am scris incontinuu chiar si 20 de pagini dar nimic nu este complet. In ficare rand sunt cuvinte neterminate, doar silabe care pentru nimeni nu are sens doar pentru mine. Peste tot doar locuri goale care zbiara la mine, atat de mult au de spus. Pe fiecare pagina este ceva scris. Pe fiecare pagina in fiecare cuvand esti tu chiar daca nu scrie nimic acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu