miercuri, 13 iulie 2011

oricat am incercat inima nu vrea sa te lase sa pleci

Ma pierd. Sunt gol pe dinauntru. Nu stiu ce sa mai fac. Eu simt doar vantul prin parul meu si caldura pe fata mea. O lacrima ce curge pe oraz. Marea se aude si parca ma elibereaza. Pentru o clipa imi doresc sa fiu eu marea si sa innot cu valurile. Poate asa as putea sa simt in noapte stropii de ploaie si poate asa mi-ar povestii intreaga poveste. Cand stelele se arata atunci dorul de este cel mai groaznic. Tu mi-ai dat totul. Mi-ai aratat ce este iubirea si m-ai lasat sa o simt. Mi-ai dat libertate si sentimentul de ati apartie tie. Dar dupa scurt timp mi-ai luat totul inapoi. Pana si aerul de care am nevoie mi l-ai luat. Nu mai suntem impreuna. Nu mai vreau sa scriu despre tine dar tu te strecori in fiecare text pe care il scriu. Dar asta nu mai conteaza. Am obosit. Defapt nu mai vreau raspunsuri de la tine... vreau doar sa stiu ce s-a intamplat intre noi. La tine am gasit acea iubire. Fiecare poveste are cateva sunete care imi aduce aminte de tine. Nu ma lasa in care indiferent unde sunt. Acele sunete, acele randuri imi aduc aminte ca nici o alta fata nu m-a facut sa simt asa ceva. Stau intre patru pereti si bassul face ca totul sa vibreze si aprind un foc in mijlocul camerei. Ard tot ce apartine de noi, ard tot ce am fost noi vreodata. Vocea mai pluteste prin camera, fumul imi fura respiratia si paharul se sparge in mana mea. Inima mea incepe sa se topeasca, rup rentimentul in 1000 de bucati si ma uit cum noi disparem, cum ceata ne inghite. Ploaia te spala de pe mine si muzica imi sufoca tipetele. Dar stai... parca noi nici acum nu am disarut. Poza cu tine nu a ars inca. Pe pereti nu este sange. Exista povesti care nu ma lasa sa te uit. Timpul se pierde in sentimente.

2 comentarii:

  1. Si sentimentele in timp...

    RăspundețiȘtergere
  2. crede-mă timpul vindecă totul, şi well done cu postul, mi-ai amintit de nişte lucruri recent întâmplate :)

    RăspundețiȘtergere